چرا شرکت ها از مایکروسافت CRM به عنوان پلتفورم قابل اعتماد استفاده می کنند؟
وقتی صحبت از اعتماد میکنیم، مفهومی فراتر از نرم افزار را دنبال کرده ایم. در واقع به دنبال نامی هستیم که حامی و پشتیبان این نرم افزار است. مایکروسافت به عنوان برترین شرکت نرم افزاری جهان، خیلی دقیق تر از هر شرکتی در دنیا نسبت به ارایه راهکارهای نرم افزاری قابل اعتماد، قابل اتکا، منعطف و توسعه پذیر ارایه داده است.
نگاه دقیق در تولید راهکارهای نرم افزاری که در تک تک کشورهای جهان مورد استفاده قراربگیرد، اکثریت سلیقه ها را مورد تحسین قراردهد و در عملیات با قابلیت های منحصر به فردی مانند قابلیت های یکپارچگی با سایر نرم افزارها، استانداردهای سرعت توسعه، استانداردهای چند زبانی و ارزی، قابل فهم بودن برای طیف زیادی از کاربران، توانمندی شرکت ها با ایجاد عدم وابستگی به شرکت مادر، ایجاد بستر علمی و فرهنگی جهانی، پاسخگویی و مسولیت اجتماعی و صدها مساله دیگر فقط از شرکتی مثل مایکروسافت بر می آید.
در زیر چند نمونه از ویژگی های مهم اعتماد ساز مایکروسافت را برای استفاده کنندگان از این راهکار ارزشمند ارایه می دهیم:
مهمترین مساله کسب و کار ها در استفاده از راهکارهای نرم افزاری چالش عدم وابستگی است!
برای نصب، راه اندازی، توسعه و بهره برداری از نرم افزار مایکروسافت هیچ شرکتی در دنیا الزاما با شرکت مادر یعنی خود شرکت مایکروسافت کاری ندارد. در واقع هر شخصی می تواند آموزش ها را ببیند ، یا از شخصی که این مهارت را دارد برای استفاده بهره ببرد. مدرسه مایکروسافت ایران با ارایه آموزش دقیق و کامل و جامع این مهم راه پوشش میدهد.
مساله قابلیت توسعه پذیری آسان، با کارایی بالا
اصطلاح No Code Low Code اصطلاحی است که برازنده نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 CE (CRM) است. شما به راحتی می توانید در این نرم افزار فرم سازی کنید، فرایند سازی کنید، ورود و خروجی دیتا انجام دهید قوانین در فرم های خود ایجاد کنید بدون حتی یک خط برنامه نویسی!!!
ورودی و خروجی داده ها از طریق اکسل
یکی از چالش های مهم کسب و کارهای داده محور انجام عملیات ورود و خروج داده ها در سیستم هست، مایکروسافت CRM با قابلیت ورود داده ها از فایل های اکسل بدون دانش برنامه نویسی و خروجی ها متنوع به اکسل حتی با طراحی دلخواه شما، زمان عملیاتی شما را کاهش داده و موجب بهره وری می شود.
تنوع و گستردگی ارتباطات با سایر سیستم ها و نرم افزارها
قابلیت یکپارچگی از طریق وب سرویس ها ، API ها و سایر روش های ارتباطی درون این نرم افزارکه از روش های مرسوم و به روز دنیا بهره برده یک امکان اعتمادساز است تا خیال استفاده کننده را برای بهره برداری از این پلتفرم راحت کند.
قابلیت های بیشمار توسعه و سفارشی سازی
مایکروسافت CRM از نظر امکان ، و ابزارهای توسعه ای که در اختیار کاربر می گذارد سرآمد است، تعدادی از این قابلیت ها و امکانات به شرح زیر می باشند:
- وجود فرم ساز حرفه ای به شما کمک میکند تا فرم های دلخواه خود را در سیستم ایجاد کنید و با تعیین سطوح دسترسی ماتریکسی (عمیق و کارآمد حتی تا یک شخص) دسترسی داده ها را در سازمان خود مدیریت کنید.
- وجود ابزار فرایند ساز به شما این امکان را می دهد که فرایند های سازمانی خود را آنگونه که مد نظر دارید تحلیل کنید ، طراحی کنید و اجرا کنید و هر زمان از 365 روز سال خواستید ، ویراش کنید و نظرات خود را در فرایندهایتان عملیاتی کنید.
- وجود ابزار حرفه ای گردش کار (Workflow) هوشمندی بالایی را برای استفاده کننده در خودکار سازی فرایندهای کسب و کار به ارمغان می آورد. به عنوان مثال کارهایی مانند کنترل چک لیست های دوره ای، انجام عملیاتی موازی، ایجاد داده های خودکار، انجام عملیاتی بعد از یک رخداد در سیستم ، قابلیت شخصی سازی برای یک کاربر یا گروهی از کاربران، یا بخشی از داده ها انعطاف و قدرت عملیاتی بالایی به شما می دهد.
- وجود چارت ساز و داشبورد ساز که حتی از اکسل راحت تر هستند، تقریبا مثل آب خوردن در سیستم به هر کاربری با هر دانشی، در هر سطحی از کسب و کار این توانمندی را می دهد تا آنگونه که تمایل دارد داده های خود را به صورت چارت های متنوع طراحی کند و در قالب داشبوردها دسته بندی کند و با دیگران به اشتراک گذارد
- وجود امکان کد نویسی به کمک زبان های برنام نویسی مرسوم دنیا (JavaScript و C#) این قابلیت را به بهره بردار از این سیستم می دهد تا سطح بی نهایت نسبت به توسعه و سفارشی سازی اقدام کند و قابلیت های ویژه حتی هوش مصنوعی را در این سیستم اجرایی کند.