قیمت
12%
0 ریال
اتوماسیون خدمات پس از فروش در مایکروسافت Dynamics 365 CE (CRM)
1410112008
D365CE(CRM)008
این دوره پیش نیاز آزمون های بین المللی مایکروسافت است و بخشی از سرفصل های آزمون Administration را دارا می باشد، با فراگیری دوره پایه و حرفه ای مدرسه مایکروسافت به راحتی و البته مشاهده فیلم های آموزش Field Service و Sales که امکانات کلود مایکروسافت رو دارند می تواند در آزمون اصلی Microsoft Dynamics 365 CE (CRM) شرکت کنید. چنانچه قصد شرکت در آزمون دارید و نیاز به مشاوره یا شرکت در دوره تست زنی هستید حتما از طریق فرم تماس درخواست خود را ارسال فرمایید.
چنانچه قصد شرکت در آزمون دارید و نیاز به مشاوره یا شرکت در دوره تست زنی هستید حتما از طریق فرم تماس درخواست خود را ارسال فرمایید.
مهمترین بخش تاثیر گذار در رضایت مشتری ، خدمات پس از فروش است. آشنایی با فرایند های خدمات پس از فروش و پایگاه مدیریت دانش کسب وکار به عنوان یک پشتیبان قوی در کنار تیم فروش مزیت منحصر به فردی رو به کسب و کار میده که یک دستاورد استراتژیک محسوب میشه.
منظم کردن درخواست های مشتریان از هر طریقی چه درخواست خدمات، آموزش ، نصب ، توسعه و غیره باید یک مسیر پاسخگویی متناسب با سطح و لول مشتری که در سیستم مبحث SLA رو داریم باید در نظر گرفته شود. بارها در جلسات مشاوره شنیده شده کارمندان سطح مشتری رو نمیدونستن برای همین خدماتی درخوری به مشتری ارایه نشده و مشتری شاکی است.
یا بارها شنیده شده ما خدماتی به مشتری میدیم که جایی ثبت نمیشه؟ یا ما خدماتی به مشتری میدیم بابت کالای خریداری شده که نمیدونم گارانتی داره یا نه؟ گاهی اوقات اینقدر درخواست ها زیاد میشه نمیتونیم از منابع انسانی و تجهیزاتی به درستی استفاده کنیم؟ در این دوره آموزشی به تمام این سوالات پاسخ میدیم.
در این دوره ابتدا با مفهوم اتوماسیون خدمات پس از فروش آشنا می شوید. پایگاه دانش کسب وکارتان را تشکیل می دهید. مسیر دهی خدمات و خدمات پس از فروش کسب و کارتونو سازمان میدید. همچنین با تشکیل کارتابل ها یا همان صف های کاری فرایندهای خدماتی را منظم می کنید.
در انتهای دوره در صورت شرکت در آزمون پایانی و ارایه کار عملی گواهی نامه حضور با نمره اکتسابی دریافت می کنید. و در صورت عدم حضور در دوره پایانه صرفا گواهی نامه حضور در پرتال مدرسه مایکروسافت ایران برای شما بارگذاری می گردد. چنانچه تمایل داشته باشید گواهینامه حضور به زبان انگلیسی و با منشا خارج از ایران به صورت قابل استعلام بین المللی دریافت کنید مبلغ 15 یورو کارمزد دریافت می گردد، برای دریافت این مدرک از طریق پرتال کاربری خود بخش میز خدمت مشتری درخواست خود را ارسال فرمایید.
چنانچه تمایل داشته باشید گواهینامه حضور به زبان انگلیسی و با منشا خارج از ایران به صورت قابل استعلام بین المللی دریافت کنید مبلغ 15 یورو کارمزد دریافت می گردد، برای دریافت این مدرک از طریق پرتال کاربری خود بخش میز خدمت مشتری درخواست خود را ارسال فرمایید.
روز | تاریخ | ساعت |
---|---|---|
پنج شنبه | 17 فروردین ماه 1402 | 17:00 الی 20:00 |
این دوره آخرین دوره کاربری نرم افزار است و بعد از این دوره کمی کار پیچیده می شود و نیاز است برای ادامه آموزش ها کمی کار فنی هم انجام بدید. چنانچه شما فنی هستید و علاقه مند هست اطلاعات سیستم را به صورت بصری در قالب نمودارها و داشبوردها ببینید پیشنهاد می گردد ، بعد از این دوره دوره گزارش سازی رو مشاهده کنید. اگر در حین استفاده از نرم افزار دچار دید فیلدهایی شدید که کمبود آن برای شما مشخص بود و تمایل دارید خودتان ایجاد کنید. پیشنهاد میکنم حتما دوره سفارشی سازی رو ببینید و قدرت بی نظیر مایکروسافت رو محک بزنید.